Seçilebilir ekran modlarına (Normal, Devre) sahip 4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, ister sokakta ister pistte olsun, en ilgili bilgileri net bir şekilde görüntüler.
Dört entegre sürüş modu (Spor, Yol, Yağmur veya Rider (manuel)) mevcut sürüş koşullarına uygun çekiş kontrolü ve güç modu düzeyinin seçilmesini kolaylaştırır.
Gösterge panelinde yerleşik Bluetooth teknolojisi, "RIDEOLOGY THE APP" akıllı telefon uygulaması aracılığıyla akıllı telefonlara bağlantı kurulmasına olanak tanıyarak sürücülerin gelişmiş bir motosiklet deneyimi için gösterge işlevlerine erişmesine olanak tanır.
Sürücülerin Ninja ZX-4R'nin heyecan verici motor karakterinden daha da fazla yararlanmasına olanak tanıyan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.
Ninja ZX-4R'nin ø37 mm ters çatalı, hem yarış pisti performansı hem de günlük kullanılabilirlik sunmak için SFF-BP iç kısımlarını kullanır; Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyon ise ilerici bir karakter sunar.
Kawasaki, benzeri görülmemiş 57 kW (77 PS)* güce ulaşarak 400cc motor performansını yeni bir seviyeye taşıyor. 15.000 dk-1'in üzerindeki devirlerde motorun uğultusu sürücünün neşesini artırıyor.
Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanılarak tasarlanan, yüksek gerilimli çelikten yapılmış bu kafes çerçeve, Ninja ZX-4R'nin çevik süper spor tarzı yol tutuşunu elde etmek için gereken güç ve şasi esnekliği dengesini sağlar.
ZX-4R'nin iki adet ø290 mm ön fren diski ve radyal montajlı monoblok kaliperleri kesin durdurma gücü sağlarken aynı zamanda hem pistte hem de sokakta güven uyandırmak için mükemmel frenleme hissi sunar.
Merkezi konumdaki Ram Hava girişini tamamlayan, Ninja H2'den gelen geri bildirimlerle tasarlanan yan Ram Hava kanalı, havayı hava filtresi kutusuna yönlendirir ve mükemmel performansa katkıda bulunur.